vrijdag 27 januari 2012

Challenge Krea Teja



Speciaal een kaartje voor de challenge van het blog Krea Teja. 
Ook heb ik sinds deze week 6 copic sketch markers aangeschaft. Dat is de huidkleur en de kleur roze. En dit is dan ook het eerste afdrukje wat ik ermee gekleurd hebt.
Ben erg tevreden over de copic markers! Het kleurt heel fijn en het zijn mooie warme kleuren.
(Heb gelijk meerdere kleuren besteld................. een cadeautje voor mezelf)

Aankomende maandag krijg ik de uitslag van mijn examen voor school. 
Kon er vannacht al niet van slapen! Best zenuwslopend......
 Nog even en dan mag ik mijzelf verpleegkundige noemen.


Challenge:

 

8 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een scattig kaartje, super mooi!
Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Krea Teja. Veel succes met de uitslag, ik zal voor je duimen.
Groetjes van Jacqueline

Kizzy zei

Hoi Marjolein, ik ben hier via via terrecht gekomen en heb even rond gekeken, je maakt super leuke kaartjes, ook deze weer, heel mooi gemaakt en mooi ingekleurd.
Succes met de uitslag van je examen.
Groetjes Kizzy

Marianne Reijgersberg zei

Schattig kaartje in een mooie love kleur.
Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
Groetjes Marianne

sylvia zei

Hi,
Och wat een lieffie
Groetjes sylvia

*mieke* zei

Heel erg mooi Marjolein! Ik ben dol op roze:-)
Bedankt voor het mee doen met de challenge van het Krea Teja Team blog.
Groetjes Mieke

m@deliefjuh zei

wat schattig heb je dat gemaakt. leuk met die parelketting

leuk dat je meedoet met de challenge van Krea Teja
groetjes martine

Marlies zei

Een hele mooie valentijnskaart! Schattige Tilda en mooie details! Bedankt voor het meedoen met onze KreaTeja challenge, groetjes, Marlies

Anneke zei

Zo'n lief kaartje Marjolein!! Erg schattig :) Leuk dat je meedoet bij Krea Teja :)
Groetjes Anneke